Trimma kroppen!

Dag 1.
I måndags var det den första dagen då jag drog igång min träning!
Vågade inte riktigt säga det högt för tänkt om jag bara skulle orka träna en dag och sen lägga av?
Jag älskar att träna men det har legat på is ett tag, men nu ska jag dra igång igen!
Jag tror det viktigaste är att ha delmål och mål när det gäller vad man vill få ut av träningen och för att hitta motivationen till att fortsätta! :)
Mitt viktigaste mål är att få tillbaka mitt immunförsvar som är riktigt dåligt, hade ont i halsen i måndags men jag fick ändå ut och gick och var ute i över 50 min med hantlar i var sin hand som väger 1 kg!
Men ett annat mål är också att få tillbaka lite självförtroende igen och spendera tid där jag kan slappna av och även känna efter vad jag vill!
Det svåraste är inte att gå ut utan att få på sig "gåskorna" så nu har ni chansen att ta tag i ert liv och nu när vädret är så sköönt så är det bara plus att få lite färg på näsan. :)


Dag 2.
Tisdag- Vaknade och kände att halsen var värre än gårdagen, tänkte att jag stannar inne istället men mot 12 tiden spricker molnen upp och solen lyser upp så jag bestämmer mig för att gå ut och sätta mig så att jag får lite färg samtidigt som jag pluggar, efter en tid ute blir jag riktigt sugen på att gå ut och gå men tänkte att jag tar en liten mindre promenad, men när jag väl var ute så gick jag lite längre än jag hade tänkt och gud vad skönt det var!!!!
Var ute med hantlarna i ca. 40 min och det är något jag rekommenderar för välmåendet, även om halsen inte är bättre så mår jag fysiskt bra men känner att hantlarna på 1 kg har tagit på armarna för tror jag börjar få tränings värk. xD
Aj då.
Nu ska jag ta lite Thé och slappa innan jag tar tag i mitt rum man kan tro har varit inbrott i för såå illa är det. :S
Sen blir det plugga Internationell Ekonomi!
Peace out!
Johanna
-Strange I feel happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0