En månad kvar.. Joy!

Solen lyser..
Värmen är här..
Orken börjar dyka upp..
Jackorna åker av..


Jag borde vara glad.. right?


Tiden försvinner..
Pressen ökar..
Stressen blir värre..
Måendet är still the same..


Jag önskar och hoppas att allt bli bra snart, för nu kan jag inte njuta utan ligger och sover oroligt om nätterna, vaknar med huvudvärk och kliande ögon, rinnande näsa och kan inte idag heller ha linser...
Jag försöker att planera min dag men kraven gör att jag inte orkar att tänka, utan skjuter upp eller undviker ämnet. Jag orkar inte, orken finns inte där.
Vill även fast solen är framme krypa under täcket och önska att studenten är över så att all stress släpps.
Vet inte hur mycket mer jag ska orka.
Känner hur lätt det är att brya ihop.
Hur ska jag finna orken??
Solen är här och undergången närmar sig?!
Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sandy

Känner så väl in mig i det du skriver Johanna! Men jag känner mig bättre nu, det enda jag gjorde var att prioritera bort skolan. Inte helt och hållet förstås, men jag nöjer mig med G på de sista proven/inlämningarna nu (hehe, har till och med skrivit omprov, så illa har det gått för mig).



Försök du med, pressen är helt sjuk och kraven man har på sig själv och också helt galna, försök släppa det liksom! Prioritera dig själv, det här är den sista tiden i gymnasiet och det är nu vi ska njuta! Vet att det jag skriver inte är särskilt lätt, men sakta men säkert så kommer det, försök iaf? :-)



Kramis

2011-05-10 @ 20:58:13
Postat av: Emmapemma

Jag håller med Sandy Johanna! Betygen är inte allt, G är ett utmärkt betyg och allt däröver är bara plus i kanten. Jag vet att du klarar det bara du ger dig fan på det. Gör sakerna så fort som möjligt så du har tid att njuta av de sista veckorna i skolan. De är de sista i ditt liv! Puss på dig min älskling. <3

2011-05-12 @ 16:01:49
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0