Skapa energi..

Att vara tom..


Att tveka över min egen existens..


Att undra vad fan livet egentligen betyder...


.. ELLER HANDLAR OM..


Jag tror jag har nått botten nu, botten av vad jag klarar av.

Jag tror inte min energi räcker till, inte ens till mig själv.

Jag är mitt i en kris, ett vägskäl, där jag måste börja leva, börja trampa upp en egen stig istället för att slå upp en stig för alla andra.


Som min mormor sa: "Mitt liv har alltid handlat om alla andra, ibland är det skönt att allas liv handlar om mig".


Min mormor och jag är väldigt lika,för lika.


Jag måste börja rannsaka mig själv,mitt inre för att börja leva, verkligen leva annars är det ingen idé att jag är kvar.

Kanske kolla upp Yoga, ta tag i min stress som alltid har varit en stor negativ del i mitt liv och som faktiskt förstör.




/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0