Ny sommargarderob...

Trist väder idag...


...Idag var det meningen att jag skulle plugga nästan hela dagen så att jag blir klart med allt, men mamma ville inte åka ensam till stan så jag följde med. (A) då får jag ju övningsköra och där inne så vart det en liten rea-shopping-tur. :P
Två likadana bikinis i olika färger vart det.. :P från Bikbok
Håller tummarna för att jag får färg i sommar så att jag inte ser för blek ut i de! :/
Två vårJeans som satt suveränt! :D
Två tröjor från hm&Veromoda. :D (Emma jag köpte tröjan nu iaf(A))
Och en ny icke-vattenfast maskara. :P
Trodde att jag inte hade några pengar men hade visst inte rört studiebidraget (HAPPY)


Nu ska jag fortsätta att tvångsplugga som jag har gjort hela den här veckan.. men det är kul att kryssa över rest för rest!!



Peace out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-23 @ 00:45:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0