Isolering av 3-nät

Gårdagens strul med tekniken...

Efter gårdagens 'test' var det upp till bevis! Kan du eller kan du inte leva utan mobil? Jag har ibland testat mobilfria dagar för att se hur det går och det går, enbart om det är på mina egna villkor. Igår var 3-nätet helt utslaget och jag kände mig som en isoleradstenåldersmänniska! Inte lätt, hihi. Jag skulle ta mig till mamma som jag inte fick kontakt med pg.a 3, jag skulle försöka få tag i kompisar o familj med det fungerade inte pg.a 3. Jag överlevde fast jag måste erkänna att jag smått greps av panik inte för att min mobil inte fungerade utan hur fasiken skulle jag ta mig hem?? Om man bor på landet utan någon social kontakt med världen (okej nu överdrivet jag men nästan så är det) så är mobiltelefonens existens ett bonus för att kunna ta sig hem och tillbaka till samhället. :)

Ne men det var trevligt att bli 'kidnappad' av sin bästa vän och bli itvingad mat ( (A) ) och kolla på film med trevligt folk. :)

Att bli beroende av dagen teknik är inget bra..
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback