Take me back to the good times

Idag hade vi yoga på idrotten och det var himelskt, precis vad jag behövde idag (VARJE DAG!)
Av någon anledning kände jag i slutet bara för att gråta, om jag ska vara ärlig så mår jag inte allt för bra.. känner press press press och stress överallt.
Jag vet inte hur jag ska ta tag i alla krav som svämmar över mig.
Det är lite annat skit som hänger över mig också men det ska jag klara, men känner att jag måste börja stressa ner för att jag känner ett hårt tryck över bröstet som är jobbigt och har till och från svårigheter med andning.
Har ett minne som en guldfisk, jag är helt enkelt inte riktigt närvarande, jag lägger bort saker, glömmer bort saker och när jag skriver upp det så råkar jag lägga lappen på ett bra ställe som jag inte hittar sen.


Take me back to the good times, I need a break from life.
Vet inte om det är panik inför studenten eller vad det kan va, hoppas tiderna ändras snart.
/Johanna S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0