Livets cirkel

Det är alltid skitjobbigt när ett förhållande tar slut, ibland handlar det om känslor som slocknar eller att bråk förstör och gör att den nykära känslan har försvunnit.
Eller så kanske det är som i mitt fall, tidpunkten är inte rätt.
You where my Mr. Right but maybe this wasn't Right time?
Jag vill bara påminna er alla att livet är för kort, vi måste visa våra nära och kära hur underbara de är och vad de betyder.
Och även om man inte har haft någon pojkvän så kommer tiden förr eller senare, pratade med en släkting och hon sa att hon länge fick vänta på sin man men det var det värt för när hon väl träffade honom var hon mer säker i sig själv och visste vad hon ville och det gjorde att hon var mogen för ett förhållande som hon inte hade varit innan.
Man ska inte vara avundsjuk på andra för man vet aldrig egentligen hur någon annan har det utsidan visar aldrig hur sårig insidan är.
Den flicka du kallade fet, hon svälter och har förlorat över 15 kg. Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt. Den flicka du sa var ful, Hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne. Pojken du tog krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror. Sätt detta här om du är mot mobbning!





Hoppas ni alla mår bra där ute!
Peace out!
Johanna
-Mitt liv är inte slut utan nu är det min chans att lysa igen och leva!

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

så skönt det är att göra dig säga såhär. Jag älskar dig Johannis! <3

2011-03-20 @ 22:53:22
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0