The New Look

Ser ni att min blogg har fått en ny och fräsch utsida? :)
Måste bara säga att jag älskar den och att den är precis vad jag önskar mig.
Jag önskar mig vår NU och den här bloggdesignern kommer verkligen att få mig att känna mig bättre till mods då det är kallt och trist så tack tack så mycket underbara Lovi för att du fixade den!! =)


www.Fairytalelife.blogg.se (Lovis blogg)

Så om ni också är intresserade av att skaffa en mer vårkänsla i bloggens får ni tag i henne på [email protected]

Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt kort, tror jag var med när Lina tog det! bloggendesign är grym... Vilka duktiga barn jag har! Kram

2011-01-15 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0