New day, New life

"Idag är en ny dag" är ordet jag upprepar om och om igen. Men inte, idioter som ska slänga ord hit och dit är kvar och jag håller huvudet högt, jag ska klara den här dagen, jag ska klara den här dagen. Helgen har varit den bästa på länge, att åter igen börja lyssna på musik och bara snacka skit om allt och inget med min favvo kusin Sofie var det jag behövde. Tack<3 Sedan vart det att prova balklänning, oh my fucking good I'm inlove! Jag har drömt om 1700-1800-talets klänningar, sådär puffaktiga!, och nu fick jag prova min prinsesskläning och jag mådde så bra! Jag skrattade (av någon lustig anledning) mer än jag har gjort på länge för i den klänningen kände jag mig hemma! Tanken "det här är jag" kom upp och ingenting är längre ett hinder för mig!! Och väldigt mycket pluggande vart det, gud vad stolt jag är! :D sedan vart det balträning och jag fick dansa med Lina vars danspartner har brytit foten men det gick kanon... lr kan enbart killstegen men men sånt händer. xD Peace out! Johanna Livet leker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0