Livets mening

Idag vart det att åka hem efter en underbar helg hos min Älsk och hans föräldrar. :)
Lite roligt att det alltid finns något gott framme och jag som inte kan hålla mig utan proppar i mig tills jag känner, oj jag mår illa!
Men det var skönt att för första gången på flera veckor får man koppla av och bara vara sig själv, känner att min liv passerar mig och jag vet inte än om jag ska hoppa på och undersöka vart det leder mig utan några funderingar eller grubblande eller ska jag börja planera för andra saker?



Livet känns för bra så jag känner mig nervös för att något kommer att hända, gå snett för får allt kännas såhär FÖR BRA?
Jag har alltid tänkt att livet är så jäkla svårt och allt går emot en men är det nu min tur att uppfylla mina drömmar och skapa nya och om jag följer den vägen kommer jag senare att få betala för de??
Varför kan inte bara mina föräldrar vara som andras ibland är.. bestämma min framtid så att jag slipper behöva ta såna här beslut och sedan ångra mig.
Ska börja ta mig en riktigt funderare nu!



Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0