SJUNGA? JAG? NU?

Ush vad mycket det har blivit i skolan... JOBBA JOBBA JOBBA!
Så Piano läxan och sång läxan vart bort prioriterade tyvärr.. så det var att spela 2½ timmar i sträck imorse innan pianolektionen.. jag hade gjort framsteg :$ fy vad jag skämdes.. tänk hur bra jag faktiskt skulle ha varit om jag hade ansträngt mig lite!
Men imorgon blir det iaf att åka och kolla på mitt förhoppningsvis nya piano :P
Plus att en av mina sångläxor var en visa av Evert Taube, när jag skulle gå från sånglektionen mötte jag Jennifer Örlin som säger att hon ska kompa åt min låt, *hjärnan stannar*: ehm va?  Är allt som kommer ur mig,
om man har någon som kompar åt sig betyder ju de att man faktiskt ska sjunga för någon../NÅGRA!!!!!!!
WTF! Panik panik panik, jag menar allvarligt?
Det kommer inte funka, jag vågar inte.
och skämma ut sig för vadå halva skolan??
Äsch det blir att träna som fan nu säger jag bara och låsas svimma om det kniper.. ngn som är bra på det och kan ge tips hur man gör??
HÅLLA ANDAN???
TRÄNA TRÄNA TRÄNA!!
Mina känslor är blandade, rädsla, lycka och förvirring!
skolkortet ska tas imorgon också.. allt blir bara bättre och bättre?
Har iaf fixat 4 olika kombinationer av kläder, kom precis på att vi ska ju ta kort med musikprofilen också så kan ju använda två av klädkombinationerna iaf.

Dagens problem är verkligen gigantiska (a)

Var även barnvakt åt söt och söT! :D, gick riktigt bra förutom att den ena ville bo på dagiset när jag hämtade de?:P
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0