Muffins med våg hår!

NU drar jag och mina muffins till Agnes, som fyllde 18-år i onsdag så det blir lite firande och kakätande ;)
Imorgon blir det att dra till stan (där mina födelsedagspresenter ska köpas) sj ska jag låsa upp min mobil så att jag ÄNTLIGEN kan använda den igen! :)
Sen blir det väl att träffa the boy där också (A).
Barnvakten igår gick rätt hyfsat efter att nästan ha fått en hjärtattack och efter att slå ner 6 st killar själv så gick allt kanoners, fick även en födelsedags present av de :')
Örhängerna som jag har på mig och ett tillhörande halsband som ligger här bredvid mig, jätte fint! :)
Imorgon får jag förhoppningsvis övningsköra lite också :):):)!!
Ne nu måste jag rusa, de väntar på mig!
Håll tummarna för att regnet inte ska förstöra mitt hår :O!
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0