För att hon finns!

Alla har någon som betyder all för de, jag har en BÄSTAKOMPIS som betyder allt för mig! =)
Hon har fått stått ut de senaste 2 åren med en massa skit från mig då mitt mående har inte varit i det allra bästa skicket. Då jag har ältat många saker om och om igen och att det senaste åren bara har kommit in en massa skit i mitt liv och jag har inte kunnat klarat allt det här utan dig!
Du tänker alltid på dina vänner först och även om jag uppskattar det HUR MYCKET SOM HELST så måste du även tänka på dig själv och se till att prioritera dig själv också med jämna mellanrum för även om man tänker så mycket som du på sina kompisar behöver man ta egen tid för sig själv!!
Du är en sann vänn och behöver ibland lära dig att säga nej. :L
Och ibland är jag rädd att någon ska trycka ner dig och du ska vara för snäll ist för att säga hur det är du känner, men jag lovar Emma att från och med nu ska jag vara stark!
Så stark som du är nu och börja hjälpa andra igen och sluta älta saker för det gör inget bättre och ta tag i saker som gör mig ledsen.
Du har alltid funnits där när allt har strulat till sig och jag lovar att du kan alltid gråta mot min axel såsom jag har tårat ner din.
För att du finns, för att du kan<3
ÄLSKAR DIG UNDERBARA EMMAPEMMA!
Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

åh det där var det finaste på väldigt länge.

vad glad jag blir. älskar dig johannapanna <3

2010-09-22 @ 12:48:39
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0