Bio o Fotoshoot!

I fredags vart det bio med mina underbara vänner, Tove, Ulrika och Josse! =)
Vi såg på i rymden finns inga känslor och jag rekommenderar den verkligen, den får en att tänka efter att man kan inte rå för hur man är pg.a. sjukdomar och att man måste älska även den mindre bra och göra det till något positivt.
Iställer så har samhället reagerat på att stöta ut de som inte är enligt de "perfekta" eller "normala", vi är alla olika varför ska man gömma sig då man inte har samma intresse eller kläder som alla andra?




Första veckan i min systers skola pratade hon med en tjej som sa följande:
"Jag har inga vänner, för jag vet att om jag är min själv blir jag inte accepterad"
ALLVARLIGT, hur sjukt är inte samhället/människor?
Varför ska vi få makten att dömma någon annan?
I rymden finns inga känslor- Trailer!
Men innan bion gjorde Monica slingor på mig! :D
Blev så himla nöjd!
Men innan bion hann jag missa bussen så Monica fick dras med mig lite till! :L




Sedan har även Världens Bästa Fotograf Lina Nässén med assistans av Åsa tagit naturbildet på mig, lr asså på mig mitt i naturen. xD Emma & Anton var med också :P
ANTON DEN SNÄLLA MÄNNISKAN SKJUTSADE OSS (viktigt att påpeka!)
De vart grymt bra så ska troligtvis ha en ny header och bloggdesign ska försöka fjäska lite för Lina där med (A).
Men tack så mkt för de fina korten Lina de vart verkligen toppen :P
Många tyckte inte att de var ngn skillnad men it's :L
Mkkkkt ljusare.. ska snart på dansträningen!




Peace out! <3
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Ja det tkr jag med! :) TACK:)

2010-10-17 @ 15:58:01
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Anton Hallberg

Jaa det var jag som skjutsade dig :L

2010-10-20 @ 17:02:13
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0