Magkatarr...

Jag tror det finns många som jag..
.... många som känner att vädret styr humöret, måendet och orken.
.... som att känna sig ensam i folkmassor även fast det är så många människor runt omkring
.... som ställer frågan: bryr de sig egentligen? När jag visa hur mörk min insida kan va?
.... många känner att vänner ljuger för att pigga upp en då självförtroendet sviktar
.... som vill ha en person som har tid att komma alla tider på dygnet och bara lyssna lr sitta tyst och ändå förstå
.... som känner folk vill få en att bryta vanor som är vanliga och viktiga just för mig
Jag blir alltid lustig när jag är sjuk... WHY?
Jäkla Magkatarr.. men ska iaf köra stärkande vårdkit på mina naglar så det blir att klippa ner de helt och börja från början. :D
Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Gittan

Johanna! Är du riktigt säker på att du bara är arton???

2010-10-23 @ 19:05:55
Postat av: Emma

Krya på dig gumman. <3

2010-10-24 @ 18:25:37
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0