Tv- program

Bläddrade lite mellan kanalerna tills jag förstod att det verkligen inte skulle komma något bra på tv:n, och medans jag höll på att sätta in VHS:en med en underbar disney klassiker så kom Jerry Springer upp i rutan... visste ni att det är hans 12:e säsong?
Och då undrar i alla fall jag hur många avsnitt kan den snubben ha per säsong?
Sanslöst att han kan behålla tittare och få ut mer och mer säsoner medans program man faktiskt gillar knappt klarar sig till den andra säsongen och det tredje är karaktärerna bort bytta (ersatta) eller helt förstörda personligheter!!
Ska det vara svårt att hitta på något nytt lite då och då i ett Tv-program??
Jerry Springer klara det tydligen så varför inte försöka överträffa er själva någon gång??



Är det förresten någon mer än jag som inte kan mms blogga längre?
Help!



Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0