New Glasses now!

WTF.. har hänt med min blogg :O
Först låg allt på vänster sida och nu är den på höger... måste få tag i Emma eller Lovi så att någon av gullungarna kan fixa det!!! :)
Men back to the point.
ÖGONEN HÅLLER PÅ ATT BLI BÄTTRE :D:D.. det kliar (nästan) inget och ögonen är inte igen täppta med var på morgonen eller sådär äckligt svullna :D:D!
JAAAA!!.. nu ska jag bara fortsätta med krämen lite längre för jag vågar INTE sluta efter en vecka som doktorn sa.. för det gjorde jag första gången och då gick det max 3 dar och skiten var lika illa som innan..
.. när jag skriver inlägget kom jag på att jag måste kolla efter nya glasögon också..
..min syn har förändras JÄTTE mkt, vet inte om det hände innan eller nu när ögonen har varit knas men hur som helst behöver jag nya...
kollade på Linda Hallbergs blogg och såg dessa snygga glasögon!! :D


Funderar på vad för sorts glasögon som jag ska beställa hem o prov.. har ju ett rätt smalt ansikte med stora kinder xD.
hihi, men skriv gärna om ni kommer på flera :D
Lr vilka glasögon jag borde beställa hem o prova (A).. tror ändå jag ska köpa två st glasögon, ett till vardags och ett för finare tillfälle :)

Glasögon


Nr. 1

Silvriga ursnygga lite "nördglasögon". Det skulle nog vara perfekta på mig eftersom jag bara vill att de ska gå ner lite mot kinden. :)
ÄLSKAR FÄRGEN :D!

Nr.2

Silvriga tunna bågar som går lite längre ner mot kinden! :)
Älskar när de är lite större (A)

Nr. 3

Guldiga tunna bågar som går ner mot kinden, funderar på om de här skulle passa mig bäst eftersom
jag har lite guldblont hår men vet inte om vad som skulle vara snyggt av silver och guld :/

Nr.4


Svartabågar med silvriga kanter, skulle makera ansiktet och ögonen, tror det skulle bli rätt snyggt :D!



en bild på mig med liknande glasögon som 4&5 så ni vet hur det ser ut ;)



Nr.5

För att ha mer färger så kan ju svart och blå funka, både markerande och framhäver mina blåa ögon :)

Nr.6


Varför inte köpa simglasögon/innebandyglasögon.. när jag ändå är igång!! :S
usch :D



ne nu blir det att plugga lite tror jag :).
Någon som vet hur det gick för ÅFF-matchen?
Sist jag kollade var det 2-1...

Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaapp, 4-1 till ÅFF! :D

2010-05-05 @ 21:56:34
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0