Varför banta?

Någon mer än jag som reagerar på hysterin: Bantning?
Någon mer än jag som är trött att höra hur alla runtomkring klagar på deras snygga kroppar och diskuterar det billigaste, enklaste och snabbaste sättet att gå ner?

Att höra att de flesta i min närhet klagar på sina kroppar gör mig så himla ledsen för de förstår inte att vi runt omkring tycker att de är hur fina som helst, Jag hatar när jag hör folk släppa negativa ord om sig själv och klagar på absolut allt.
Jag menar om ni säger era fel till allt och alla klart att det är just det som uppmärksammas, men om ni ist går/kommer med en attityd som säger "mig kropp duger", "Jag älskar mig kropp" så kommer alla runt omkring er tro/tycka samma sak.

Så ändra era värderingar om er själva innan ni förstör era kroppar med olika bantnings metoder-och piller



Ställ frågan: Vem är vackrast här!? Med eller utan kurvor!!




                                                 *Dagen*

idag började jag dagen 8.20 med Natur B, vi var 4 st från klassen då de som läser sam var i Lkpg och kollade var på muséeum och stadsvandrade.
10.20-var det gympa och vi vart bara två från klassen där tsm med parallellklassen.
12.30- (Engelska) Men eftersom vi bara var 2 st så fick vi uppgifter och sedan gå hem.
15.00- Sång.. jobbigt att släpa sig tillbaka till skolan men men Jag är en duktig flicka!! :)
17.00-Sång träning till uppträdande på påskmarknaden
18.00-(Dans) den vart inställd så det vart att åka till Willys med Emma, handla mat o äta mat hos Emma o umgås en stund! :D
20.15- Hemma :L
Synd att man kommer hem så sent.. ne nu ska jag plugga!

Love and Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

utan kurvor.

2010-03-24 @ 22:03:35
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: ...

den med kurvor varje dag i veckan ...

det andra är ju bara sjukt ...

2010-03-26 @ 23:08:27
Postat av: Svarar

Julia lägg av, den är ju inte alls snyggt!

2010-03-29 @ 17:59:12
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0