Romme & Lyckan!

När vet man att man är Lycklig?
Svar: När man håller på att kissa på sig av skratt! =)

I Söndags (igår) gick man upp runt tio i 5 och började slänga på sig 1000 lager med kläder. :L

Sedan vart det att göra iordning lite smågrejer, natten hade inte varit den bäste heller.. eftersom man skulle ställa fram klockan en timme och jag visste inte om den skulle göra det automatiskt eller inte så jag hade ställt larm varje timme för att vara säker.
När jag håller på att packa matsäcken ringer Emma och frågar var jag är och säger att klockan är mycket, och frågar om jag har glömt ställa fram klockan..
.. Jag känner hur paniken tar tag i mig och ställer frågan: Fan ställde jag bak den ist??
Men sedan säger Emma, klockan är tjugo i fem..
.. o bussen ska ju gå vid halv.
De hade sagt fel tid till Emma, de sa att den skulle komma halv 6 fast det vart kl. 6 den kom.
Stackarna<3

I ROMME OCH START KLARA! ;D


Anton, Emelie o Emma (MOBILNÖRD;))



Liften. :)


MAAATT!


Emelie, Emma o Jag. :) Fotograf Anton.. haha gud vad jag ser ut xD
Håret är i en snökoka där bak.. snyggt :L


Här trycks maten in ;)


SKIDPROFFSEN EMMA OCH JOHANNA =)<3

Efter Lunch ville Emelie o Anton att vi skulle åka en svart backe... (hjälp!!)..

HAHAHAHHAHA! :D
Världens bäästa<3


Emmas "svans" var fan en av de roligaste grejerna på hela dan xD
..eftersom den fladdrade i vinden. xD



Tack Alla för en underbar dag, kändes skönt att komma bort om bara för en dag och ha hur kul som helst! :)

Som sagt jag har varit glad.. men var jag verkligen lycklig?
Nu har den sista pusselbiten fallit på plats. :)
Att bara umgås med de man älskar och skratta en hel dag så att man nästan får träningsvärk är det bästa som finns. :)<3<3

Älskar mina vänner, de har gjort mig till den jag ÄR! :)


Nu kan jag andas ut, jag har funnit min plats..
                                                                                   .. Jag är lycklig igen!

Love and Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: tovve

Du missade träden? >.<

2010-03-31 @ 09:29:55
Postat av: Johanna Svarar

HAHAHAHAHAH! Ja det gjorde jag ;)

Lånade Daniels skidglasögon så det gick kanon! :D

2010-04-03 @ 16:14:00
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0