En Audi vart det...

Jambo!
Tänkte lägga in Tisdagens Arbetskläder eftersom det har varit fullrulle sedan dess så att jag inte har orkat lägga in.
Arbetskläder:

svart nitklänning! ÄLSKARN! :)
199:-

Baksidan av klänningen plus en kofta till! :)
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! mitt jobb o alla mina nya kläder (A)


Dagens Citat:
"Här får du, putsa de så kommer de bli skitsnygga"
-"Vad gör du?"
--"jag har putsat de här solglasögonen och tänkte hänga de med de andra"

Förklaring:
Tydligen fick jag de, fast jag trodde bara att jag skulle fräscha till de, för i en klädaffär så blir ALLT dammigt precis hela tiden så det blir att försöka damma och städa hela dagarna :L
Men älskar mina nya solglasögon.
Kanske om jag vågar, kommer de upp på bloggen (och då finns det risk att syrran ser de och kommer att lägga beslag på de :O )


Kaxi (hette förut Ugly Betty, stackars söta hund)

Essie.. busunge!
Jag har blivit hennes tuggleksak!

Anita, min mosters hundar!
De har en till hund som heter Nora men yrvädret var inte fotogeniskt ;)

TORSDAG!
idag vart det att gå upp tidigt för att kunna följa med mamma till Norrköping och hämta hem vår pärla!
Eftersom den andra vart skrot då en älg sprang in i den så vart det en ny bländande FIN bil! :)
SKIT GRYM FRAMSIDA!!

ÄLSKADE BIL!

Ja man kan vara kär i en bil!

Svart/grå är färgen och det är en Audi A3 -06

Jag älskar bilen och julia tycker den är skiful!




Idag är det dagen före midsommar, en av årets bästa dagar då jag får umgås med de bästa personerna i mitt liv! =)
Shit vad kul det ska bli, älskar traditioner, älskar att vi kan bevisa att alkohol är onödigt och att vi har lika kul iaf :)
ne nu ska jag snart sova, känner mig inte helt frisk.
Imorgon hoppas jag på bättre tider! :)

Love&Peace
JohannaPanna!


Kommentarer
Postat av: Emma

IDAG ÄR DET MIDSOMMAR :D <3

2010-06-25 @ 08:57:06
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0