Storken, mitt nya hem<3

Hejsan hejsan folket!
*Lånar maggas replik (A)*

Är ju i kalmar och har varit här sedan i onsdags :)
Nu sitter jag här i tv:soffan o kollar på Caroline af Ugglas! :S
Men men, innan det var det lite om Victorias och Daniels bröllop som det har blivit lite väl hysteri om, men men folk får ju bli galna om de vill. :L

Har hjälp till i affären sedan i onsdag, det är en sko och klädaffär med lite inslag av smycken och annat! =)
Tänkte lägga in dagens arbetskläder nu en tid framöver då vi ska visa upp "Storken": s (affärens namn) kläder och Storkens nyheter! :)

Dagens arbetskläder :

Kläder:
Klänning med tillhörande halsband, 149:-
Det här är en av mina favorit klänningar!
Älskar stilen och de blåa nyanserna!


Här är min chef och jag :)
Imorgon kommer lite bilder på affären och andra kläder samt dagens arbetskläder!

Dagens affärscitat:
"Försöker du sno mina kläder....igen??"
Förklaring:
Jag gick och plockade kläder från prohyttar och som låg eller hängde på fel ställe och så var det två tröjor vid jeansen så jag tog bort de och efter ett tag kom det fram en till kassan och frågade efter de (A)
En halvtimme- 40 min senare så råkade jag göra samma sak fast de låg nu på ett annat ställe (a)
Så går det när man vill ha ordning och reda :P

LoveAndPeace<´3
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

haha sötisen då, du får ta det lugnt med kunderna xD <3

2010-06-20 @ 14:34:10
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0