Glad i två sekunder innan en besvikelse, ...

Glad i två sekunder innan en besvikelse, sorg och svek kommer över mig. Just nu har jag inga ord att skriva, jag känner mig stum, ett stort svek och överkörd. Allt handlar nu för tiden bara om utseende, kläder och jobb. Inte om vem man är och hur man påverkar människor, hur man får personerna runt omkring oss att må. Jag har aldrig sagt att jag är perfekt och vill därför inte värderas efter det, jag har det som du kallar brister och jag har det som andra kallar fel, jag har även det som ibland kallas svagheter medans jag kallar det JAG. Om jag inte 'felade' om jag inte hade dessa 'svagheter' skulle ju inte jag vara jag. Jag är trött på att dömmas och jag är trött på falska personer som inte har mod att våga tala. Från och med nu kör vi mitt race, leave it or feel it!! Love&Peace Johanna


Kommentarer
Postat av: ...

vad har hänt? =/

2010-07-07 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0