Move on

Ibland rinner inte orden av.. utan de fastar påvägen ur munnen.
Har ibland svårt att säga det jag vill skrika ut.
Jag är rädd att såra någon, att bli sårad, att ångra det jag säger.
Men jag antar att ibland måste man ge lite av sig själv för att få något tillbaka.





Jag går vidare!
Jag vet hur jag mådde när jag slösade energi och tid på att må dåligt.
Jag ska göra något negativ till något positivt och leva MITT liv. :)

Nu blir det att dra med mamma till Tv rummet. :)
Om ni lämnar kommentarer uppskattas det om avsändaren har ett namn. :)



Kommentarer
Postat av: Emma Emma Emma Emma Emma

Ashley Tisdales skiva är grym!! :D

2010-02-23 @ 12:02:21
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0