Julafton

Min Julafton firades både hos mamma på landet och hos pappa i lilla Åtvid. :)
Här är mormors särbo Imre och Mormor. :)
Peter och Lukas :D
Sööta Moa som fick de underbara skumtomtarna, kan ni förstå att jag vart avundsjuk? :D
Systrarna Stenberg <3
Jag säger såhär: "Denna bild bjuder min syster på!"
En tomte kom och här delas julklapparna ut :D
Julia i Tomtens knä och..
...Johanna i godisskålen ;)
JULKLAPPAR :D
Fick en kamera som ska delas med familjen.. lycklig <3
Peace out!
Johanna
Älsk och Jag får avsluta dagen ;)<3
Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Haha, grymt snygga bilder Johanna! ;) <3

2011-01-06 @ 18:10:33
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0