Still pain in the eyes

Det är 3 dagar till valborg, efter all stress den senaste tiden känner man bara för att soffta på valborg och kolla på film med tjejorna.. hoppas festsuget kommer snart!
ska bli kul att träffa alla kompisar och andra trevliga personen men vart ät peppet?
....Ögonen är inte alls bra och jag orkar bara inte ringa till vårdcentralen och få en fjärde tid för ögonen... de ger mig ändå bara en kräm som inte funkar plus att mina dagar är fulla att jag inte hinner att kolla vad som är fel på mig då... och så måste jag ta ledigt och med alla uppgifter som ska göras känner jag bara inte att jag kan ta tid för det.
Om jag är allergisk mot något så blir jag sur!
Har bara fått en allergisk reaktion av apelsin en gång och jag tror det var för att jag åt fler än en och att den var så stark.

En gnälldag är det idag! :(

Love&Peace
Johanna


Kommentarer
Postat av: Emma Hallberg

Valborg kommer fan bli bäst!!!! :D

2010-04-27 @ 20:00:19
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0