Weekend

OJOJOJ.. vilken helg säger jag bara!
Sov borta på fredagen :) Myyss.. sen dagen därpå upptäcker man hästar på torget i LKPG? Ne inte riktigt men hästar var det iaf, sen vart det inte att hinna gå och dregla i skoaffärer för jag hade bråttom till bussen om jag skulle hinna med att fixa iordning mitt rum så att Jennie skulle kunna komma in. xD
och äta och hinna gå på Åff-matchen! :)
Plus jag träffade min söta faster Pia på bussen som hade jobbat och fått sova i kalmar :L
Men iaf.


Lördag


JENNIE KOMMER SOVA LÖRDAG TILL SÖNDAG!! KUL :D



Om vi säger såhär Johanna+Jennie +FOTBOLL= SKRIK O HEJA O FARLIGT ;)

Haha, vi vart lite påverkade ibland av massa o ville nästan mucka bråk med de från motståndarlaget (A)


Matchen kan förklaras såhär:
(Innan matchen då nationalsången sjöngs!)
Göteborgs hejaklack var helt respektlösa och skrek ramsor och hade sig då Jocke Sjöholm sjöng nationalsången, jag menar vad fan vi bor i samma land!! RESPEKT TACK!
Sen började matchen.. den var spring fram och tillbaka och plötsligt får ÅFF ett gult kort då domarna inte uppmärksammar situationen (då IFK faller som kägglor INNAN någon ÅFF-spelare är framme hos de.. ÅFF-spelare är tydligen farliga ;) ).. matchen fortsätter och bollen flyger hit och dit, ÅFF spelare börjar närma sig målet o Gbgs- hejarklack börjar dra igång för att psyka..(Då kommer den stora frågan...)
VAR FAN VAR ÅFFs-HEJAKLACKEN???????????
Var alla sjuka samtidigt?
Tycker det var sjukt dåligt att Gbg hörde mer än alla 4 999 Åtvidabergare(?) av ca 5 700..lr rättare sagt PINSAMT!
Men iaf, Gbg fortsätter att falla som kägglor och plötsligt råkar ngn Gbg:are smita förbi ÅFF:s försvar o gör ett mål, det hinner bli några gula kort till och Gbg hejaklack fortsätter att göra oväsen och flera går till långsidan när vi får straff för att störa..
Och ÅFF får in ett mål till o några minuter senare visslar det och matchen är slut!
ÅFF 2-1.. STENBERGPOWER kallas detta eftersom det var den första matchen för säsongen för oss och ÅFF vann.. vi kanske borde bli deras maskot? :D

Sen var det trafikstock på trottoarerna :P
och Jag håller i Jennie som vill attackera på Gbg:arna ;);) HAHA :D
MEN FY SKÄMS PÅ ÅFF-KLACKEN SOM INTE DÖK UPP PÅ MATCHEN!
RIKTIGT DÅLIGT GJORT TYCKER VI!


Söndag


Denna söndagsmorgon befinner vi oss i Norrköping dock trodde vi att affärerna öppnade vid 11 så vi hade gått upp och åkt rätt skapligt, och sen visade det sig att så var inte fallet så vi fick sola utanför shoppingcentrerna! :D

Tanterna Julia o Jennie ;)

*Förra gången jag var i Norrköping kom det några från Norrköpingstidningen och intervjuade mig och jag fick då frågan "Hur firar du jul"..
denna gång när jag var i Norrköping kom de igen och jag fick nu frågan "Har du någon tatuering?" för att det hade tydligen varit någon tatuerings mässa under helgen.. Haha så jag babblade ju på att jag ännu inte var 18 o vad jag hade för planer då och min mamma o mina åsikter om det...
..dock vet jag fan om det sista.. tror jag sa ngt att jag inte tyckte om helkroppstatueringar...
(anledningen till att jag babblar om allt är att jag får panik i intervjuer som "dokumenteras".. förra gången de intevjuade mig kom jag ju inte ens ihåg hur gammal jag var.. o knappt mitt namn heller. xD)
och sen är min sista fråga!
Känner de av känslorna och tankarna "kom inte hit, kom inte hit, fortsätt gå, kom inte hit!!!"
Har ju fortfarande problem med ögonen och måste ha glasögon (BLÄ).. och förra gången var jag förkyld så då hade jag också glasögon.. de kommer verkligen på de där dåliga dagarna då man vill vara ifred och tänker
*äsch jag känner ingen här så det går bra att se ut såhär*.. o så kommer man i tidningen och ALLA ser precis hur sliten du ser ut!
GREAT!
Ne nu måste jag rulla vidare från det här ämnet..


Om ni kollar riktigt noga på farbron bakom pappa ser ni vilken OÄNDLIG LIIITEN slips han har! xD
Vi såg myycket lustiga människor, en kille som var full o gick omkring i shorts o linne och var UTAN skor xD
Ett fruntimmer som skulle upplysa ALLA om ALLT!.. tror hon var påverkad av ngt.. nästan hoppas det för ingen borde vara SÅ när man är nykter!

Kläder! =)

Blå/vit kjol- H&M, 199:-
Färg splash kjol-New Yorker, 169:-
Turkos/Brun Bikini -New Yorker, 218:-
LjusLjus blå Jacka- 199:-
Grå&Rosa T-shirt  -New Yorker, 158:-
Vitt Skärp-New Yorker, 89:-
Svart Maskara- Cubus, 104:-
Bruna nyanser Ögonskugga -H&M, 69:-

Usch, skriver summan så att jag kan hålla koll på hur mycker jag köper för..
..eftersom jag håller på med budget.
Men usch vilken summa, tur att jag har mitt sparkonto på ett säkert ställe. xD



NU SKA JAG SOVA!!
Om ni orkar läsa *applåd*

Love&Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0