No active..

Vad gör jag när jag har tappat motivationen till att orka med något?
Vad ska jag göra för att hitta det som är meningsfullt med det jag gör?
Jag är medelmåttig, jag är inte bra eller "dåligt" på ngt, jag har inget som gör mig speciell och inget sport som jag är bättre på eller något speciellt ämne. Utan jag kan lite av varje, och många ser det som något positivt medans jag ser det som ett hinder för jag vill ha något som jag är bättre på!
Jag vill inte kunna lite av varje för bara för att jag kan det betyder det inte att jag är bra på det.

Min hjärna är full av känslor just nu.
Det är som en sopptunna som bara fylls på med mer och mer skräp, ingen ser att den är full och inget plcokar upp allt skräp som ligger på golvet...
Jag vet inte hur jag ska göra för att orka med allt längre.
Känns som om jag kommer explodera och bryta ihop när som helst!
.. om det inte är det som håller på att ske nu?



(Modell: Mina händer, Fotograf: Monica! :))

Har ni någon gång fått en känsla av att ni bara måste skrika?
Om jag inte skriker vet jag att jag kommer få panikattacker...
Fan är så jävla stressad men ändå sitter jag här och är så inhelvete förbannad på mig själv, att jag inte klarar av något just nu, jag kan bara inte sätta mig och plugga..
När jag är på det här humöret blir det rock och skrikmusik..
Favvon just nu är: Alesana-Congratulations, I hate you

Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack syster jag vet redan det ;)

ily <3

2010-04-19 @ 22:04:52
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Emma

förstår vad du menar, skolan är förbannat jävla jobbig nu. även fast man säger "nu ska jag plugga" så sätter man sig ner och bara stirrar på böckerna tills man inser att man inte kommer få ngt gjort den dagen iaf. BLÄÄÄ

mitt tips när man inte orkar längre och inte vet vad man ska göra är att faktiskt skita i allt ett tag. jobba med det du har och strunta i det nya, jobba undan skit och ta en liten promenad varje dag för att stressa ner. :)

jag vet att du klarar det här.<3

2010-04-19 @ 22:14:19
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag finns här Johanna, imorgon vill jag att du ska tell me everything och inte undanhålla något <3

2010-04-23 @ 22:05:42
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0