Längtan till varmare länder...

Hatar hatar hatar när det är ett sånt här tråkigt väder utanför.. Har varit inne hela dagen! (A)
Har sett klart på New Moon med syrran (fan ta filmen.. satt och kritiserade den till filmens slut)
.. hur kan böckerna vara så jäkla bra och beroende framkallande medans filmerna får en att bli så jäkla förbannad, DÅLIGA SKÅDESPELARE ÄR DET VÄÄRSTA SOM FINNS!!
Jag önskar att filmerna kunde blir lika bra som böcker.. men det kommer ju aldrig att ske :/.. varför kan inte författaren hjälpa regissörerna (lr gör de det??) för de skulle ju kunna sammanfatta sina egna böcker 1000000% bättre än vad man gör nu.

Men men.. vädret skulle inlägget vara om.. och älskade Italien som jag var i för precis ett år sedan med mina underbara vänner<3

Emelie, Jennie, Amanda och Linnéa..
Här är vi trötta OCH trötta! :L

Jag och Söööta Sandy! :)

Jag, världens bästa Linn och världens bästaste Jennie!!<3
Hade så sjukt kul med de! =D

Linnéa och Emelie! :)<3

Här sitter vi på "Raggar-trappan"... HAHA
Emma, Sandy och Elin är på bilden :D

SHOPPING I ITALIEN.. ÄLSKART!

Den här bilden får avsluta min längtan efter Rom, Italien<3

Nu ska jag bada!
Puss o Kram! :D

Kommentarer
Postat av: Sandy

Guuuud, vad jag längtar till Rom!!! Vill tillbaka jue :( :P <3

2010-04-20 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0