Sökandet..

NU börjar jag få smått panik eftersom att jag inte har kollat något på avslutningskläning, och det är inte så lätt då jag inte vet vilken färg eller stil jag vill ha, funderar mer på "sommarklänning" som är neutral men ändå fräsch men när jag kollar på alla fina gräddbakelser så smälter jag (GE MIG PENGAR!!) fan att man inte hade mer pengar då :L.
Men men.. ska fortsätta sökandet.
Kom gärna med råd om vilka färger jag skulle passa i och vad som skulle vara snyggt till sommaren! :)
Har redan massa rosa, svart, gråa-klänningar så gärna någon annan färg ;)


GAAAHH, har sådan huvudvärk, tog en liten hm eftermaten-tupplur med huvudet i läxor (A)
..och nu är mitt huvud dimmigt för att jag är så trött. BLÄSCH!

Ajja.

Love and Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

en blå eller turkos klänning kanske? :D

2010-04-15 @ 21:40:27
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0