Älskling har kommit hem.<3

Förlåt för det otroligt långa inlägget men orkar inte allt påhopp och skit snack som går runt om att jag gör "si eller så" när jag faktiskt inte gör något!

Iaf, idag är världens bästaste bästaste dag!
Idag fick jag tillbaka min Iphone ( lr mer specifikt igår kväll ) så nu är jag inne på internet och försöker få styr på busungen som hade sprungit bort. :D Iomed att jag kommer ihåg nada om hur man lägger in låtar... visserligen kunde jag inte det innan heller men nu blir det att ta sig i örat och arbeta med gullungen så mycket som möjligt!
och jag ska inte släppa blicken från den :D!
Någon som vet var man kan köpa en sändare?


Hihi, såhär ser mobilen ut för er som har glömt med tanke på att det var 5(?) månader sen den sprang bort, snacka om att det finns snälla Åtvidabergare iaf!
Åtvidabergare ni har precis gjort mig till världens lyckligaste!!
ÄLSKLINGEN ÄR HEMMA EFTER 5 MÅNADERS FLYKT :L

Och du har tagit bort inlägget du skrev inatt.. intressant.
Som sagt, att inte stå för det man skriver!
ne nu ska jag sova. =)

Status: Osäker/komplicerat (A)<3


Love and Peace
Johanna in love..

Kommentarer
Postat av: Jungen

Osäker/komplicerat? Där ser man. Vad gör det osäkert och varför komplicerat? =p

2010-04-11 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0