Födelse...dag


För ungefär 17 år sedan föddes jag.
Jag får presenter, extra mycket kärlek idag.
Idag är det min dag, min dag att få den underbara uppmärksamhet.
Men ju fler år det går ju mindre betyder födelsedagarna.

Jag kom ihåg när jag var liten och inte kunde sova eftersom jag fyllde år dagen efter..
jag minns att man på sin födelsedag vaknade flera timmar innan man skulle gå upp bara för att man var så glad, nyfiken, uppspelt över vad man skulle få.
Hur många som kom ihåg ens födelsedagar och vilka som skulle ringa.

Igår kom jag på det.. imorgon fyller jag år.
Självklart var jag glad men jag vet att jag inte hade samma känsla som annars!
Dör denna barnsliga sida ut mer och mer ju äldre man blir?
Dör denna speciella dag för att den efter flera år blir "vanlig"?
Jag tycker man ska fira födelsedagar och visa hur mkt person i fråga betyder och visa all kärlek till den över att just den personen finns, över att just den personen betyder. Naturligtvis pratar jag inte om presenter.

Min födelsedag firades först av halvt sjungande personer: Mamma och min älskade syster :)
Sen träffade jag underbara klasskamrater men gladast vart jag när jag träffade Ulrika :D..
För hon överfall mig xD haha (Du förstår nog inte.. jag trodde du tänkte lämna mig i måndagss, avsluta bekantskapen.. du betyder även om jag är en idiot som är en idiot! Men senaste tiden har varit så fuck'up men det är ingen ursäkt för att överge en kompis. Jag ber tusen gånger om ursäkt och jag Älskar dig Ulrika Johana Östberg!(Något mer mellannamn jag har glömt ?(A)) 
Och sedan träffade jag Jennie (JAG SNOR DINA KLÄDER ;D)
Och underbaraste Patrick :)<3
TACK FÖR ÄNGLASPELET ÄÄÄÄLSKAR DET!
Sammanfattning:

Pappa kom inte idag, han var rädd att jag skulle bli besviken eller ledsen men jag var beredd på det och nu med flytten så fattar jag att det är mycket med jobb så jag kommer ha en lilla-födelsedagen på fredag också WIIE :D
Bara jag får presenter så... HAHA nej ofc not :)
Älskar dig pappa!

Födelsedagar är sällsynta och speciella och sluta inte fira de!
Folk vill bara visa sin kärlek och hur mycket du betyder (tyvärr handlar allt om presenter.. lite som jul när endel uppskattar julklapparna ist för familjen, och sällskapet! Skarp ändring)

- Jag har världens underbaraste vänner som har funnits där i vått och torrt och jag är ledsen att jag bara dragit över en massa ledsamheter men jag lovar att gottgöra er... TJEJFEST NÄSTA :D!
-Emma h, du är en underbar kompis.. sluta aldrig med det och du måste förstå du är vacker och måste tuffa till dig och säga till folket när de gör dig besviken<3
Bestfriendforlifeuandme!<3<3
-Ulrika, FÖRLÅT! Du har funnits där och jag har varit en idiot som inte sa ngt.. ska gottgöra dig!
Du betyder så mkt att jag vill inte förlora dig för en bit av mitt hjärta skulle saknas då!
Lovi- Du är toppen gumman :) tack för biljardkvällen där du soppade arslet av mig xD. Älskar dig :)<3
Patrick- <3 Vi klarar det här och du betyder. Ha tålamod med alla mina detaljer och mitt barnsliga jag :L..
tack för fikat xD.. och det ena pommesen HAHAH!


Tack alla för en underbar dag!

Jag må vara liten men inom denna lilla tjej finns det styrka, mod och en tuff brud!
Liten men tuff!

/
JohannaStenberg

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis ! =D <3

2009-09-30 @ 06:28:08
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Lina

grattis!!!!!!

<3

2009-09-30 @ 07:02:58
URL: http://trotvivel.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis :D

2009-09-30 @ 15:20:14
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

GRATTIS :D:D

2009-09-30 @ 16:09:20
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0