Normalt eller galet?

Shit vilka drömmar jag har nu för tiden :O..
Inatt drömde jag att jag var gravid...(Har desperate housewife eller Juno ngt med det att göra:O )!
och jag vägrade ta bort det och hade bestämt en familj som skulle ha det (låter bekant!!)..
Och det här har fått mig att tänka.. jag har alltid viljat va en ung mamma som ska förstå och stå nära sin dotter eller son.. visserligen ville jag vara 17 eller 18 men med tanke på att jag är sjutton nu och inte är redo för det måste jag nog skjuta upp det :L och nästa år är jag arton.. skjuta upp det då med :)
Men en tanke har slagit mig..OM jag någonsin vart gravid när jag pluggade vad skulle jag göra då?
Och tanken på att göra abort finns inte för jag skulle nog inte klara det!
Även om det inte har så att säga "utvecklas"..
Men jag vill även att min studien är fördigt och jag vet vad jag vill göra med mitt liv och har ett fast arbete!
Innan liksom..
Tove känner du igen den här diskutionen?!!
Men vad skulle du göra?
Gud vad jag är värsta inne i det här! xD
Hur blir det om man inte skulle klara det :O...

Nej jag är inte gravid xD<3

Puss från en funderare som får in värsta diskutionen :D


Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag skulle ta hand om barnet och älska det lika mycket som jag älskar dig. Och då skulle barnet aldrig någonsin bli som jag har varit. För det skulle aldrig ha saknat kärlek.

Och det skulle vara det snyggaste barnet i stan.

2009-11-25 @ 17:13:51
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0