Men WTF...


Inlägget skulle handla om mina nya skor...(INTRESSANT)

Men är så jäkla förbannad, varför ska ni killar alltid hålla på?
Säg det vi vill höra ist att flumma o va tyst!



Älsklingsskor (a).. jag är kär.. frågan är bara NÄR jag ska använda de :)


Har äääntligen hittat ett par bruna snygga stövlar JAY :D
Lite höga men vad gör man inte för en kort flicka som mig :)
Plus som min "mode mormor" säger: "Du måste ha en matchande väska, det är modernt"!
Tack mormor för stövlarna o väskan :)<3

Idag bestämde jag mig för att göra loggbok över maten- hiss o -diss... ;)
Så får vi se hur mkt av skolmaten som är ätbar per månad. :S


Ne nu ska jag sova.
NattiNatti<3

Love
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0