Älska TDS!

Back on stage!
Nu har vi varit på saga teatern (jaja, jag vet att inlägget är sent!) och jag kan inte säga mer än att jag stor trivs där! Funderar starkt på att köpa den så jag kan vara där VARJE DAG.. någon som är på? :D
Nu har vi iaf gjort 3 uppvisningar i Linköping och fler kommer det bli i lilla Åtvid sen :L

Vill bara säga att jag älskar vårt gäng TDS, där man kan vara sig själv hur lustig,  egen, konstig, och allt det där man är! För jag menar alla i TDS har något roligt/annorlunda i sig.. vissa mer än andra.. säger inga namn *host*-Emma-*host* :P
Men TDS är en familj och man stortrivs, sitter här o tänker på Hur skulle mitt liv ha varit om vi INTE hade startat det här!!? Jisses.. vill inte ens tänka på det xD.
Bara så ni vet betyder ni allt för mig o det är det här som gör mig lycklig o glad, att jag får spendera tid, träning o framförallt framträdanden med er.<3
Ni/Vi är bääst :D.
Onsdag :D!

Träning o Packning till Saga! Söta Jennie o Lina på bild. :)

Korttagning på Emmas o Antons rumpor.. hihi (a)<3
Med i bilden till h är Markus o till v är Busk!

Can I have this dance? :P
Markus, Anton Emma, Busk Lovi!

Tjejfest vart det på kvällen, plus Sandys söta lille bror :L

Jag, Amanda, Jennie :D<3

SIINGSTAR! :D..

Dagen efter skulle vi upp vid 7... lyckad kväll, lite sömn ;)

Torsdag

På saga med all packning!

The Gange :D

Grattis ko*****n Jennie :D.. som fyllde i torsdags, 17-år :D!
haha

Var bara tvungen att ta med den här sööta bilden på Jennie ;)

Omklädningsrummen :D Tillhör: Emelie, Jennie, Johanna, Jennica :D

Fredag och lördag


Här lär sig Emma poi(?) av Martin.

Hanna is playing bitch! :)<33

Sminket som är gjort av face ;).. dock ser jag lite cp o blek ut men vad gör man inte för att bli fiin? :D

Här syns Jennica o jennie o Hanna som också har sminkat sig på face :)

Ne nu har jag fått ont i fingrarna..(Pervo-Jennie ska inte MISSTOLKA DETTA!) ;)<3


One day I will return to the fairy tale theater!



Idag var det möte med TDS<3
Shit vad stora men roliga planer och förslag det fanns där.:D
Vi började som en grupp som knappt har dansat förut eller de flesta iaf och det slutar med att vi blir..större o större. Ja jag gillar det (y).
Fast jag trodde verkligen inte att det här skulle hända :P
Älskar att dansa<3

Några citat o kommentarer under mötet går ju inte att undvika ;)
-Man kan ju inte bara sätta in den och sen ta ut den- JXXXXX xD
-Morgonstånd har guld i mun- (jag vet den är gammal, men man kan fortfarande skratta åt den) Av Annika min lärare ;)
-Flaggstång
-"Var är min stake"- Jag sa faktiskt Ljus-stake men ofc lyssnar ingen */
-Men när kom hon då?
Alltså Jennie jag tror inte du är bra för min hjärna ;)<3
Älskar din humor!
Just det vi ska eventuellt göra en uppvisning i Grebo o.. NORRKÖPING :D!
Hoppas Hoppas!
Åh vad jag älskar det häääär!

Thedancesings.blogg.se

Love
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

bäääääääääääääääääääääääääääääääst är vi.

Jag älskar dig bästis<3333

2009-11-06 @ 16:27:28
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0