ALENE


"J- Jag mår så jävla illa, har mått så nästan hela dagen..
M- är du säker på att du inte bara inbillar dig när du mår illa?"

Tack så jävla mycket för att du tror på mig.. tack så jävla mkt för att du säger att du tror vad som pågår i mitt liv när du i själva verket inte har en aning!!
Jag trivs inte alls i mit klass men det har du så klart ingen aning om, jag känner mig försummad, ignorerad av dig.
Du lyssnar inte på mig utan börjar direkt klaga.
Hur mycket ska jag egentligen orka?
Jag försöker prata med dig.. försöker förklara hur jag mår men du har inte tid med mig längre.

Du frågade förra veckan om jag tyckte att det var jobbigt att du pluggade, om jag kände att du inte hade tid för oss..
Jag svarade nej för så var det ju då..
nu.. nu är det annorlunda.. Jag faller igen, mår sådär skit igen!


I walk away from this hell..

Love
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0