Taxi JÄVEL!

idag börjar jag egentligen kl halv 1 men eftersom taxin bara kan hämta mig runt 9 (utan betalning) så tänkte jag att då får jag väl ta den. klockan kvart i 9 hade jag inget och göra så då tänkte jag att jag kunde gå ner till vägen lite tidigare!
Klockan vart nio..ingen taxi
Klockan vart tio över nio.. ingen taxi
Klockan vart tjugo över nio.. ingen taxi
Klockan vart halv nio...ingen taxi
Klockan vart tjugo i nio... en taxi kör förbi mig där jag först står förvånad och får sen ett raseriutbrått.
Mamma ringer då (inte så bra kanske :L pg.a att jag var förbannad) och sa att hon hade rint till taxin eftersom jag sms-bombade henne med en massa arga gubbar + texter. Så dom skulle bara hämta en tant som bor längre bort än mig.

När man ringer dagen innan och taxin får informationen 12-15 timmar innan de ska hämta mig borde de ändå ha mera koll? Som förra gången kom de en kvart, tjugo minuter försent. men då var det ju okej
Och jag var ute över en timme för han kom kvart, tio i 10.
Tur att jag inte börjar förens halv 1!
Men inte lika kul att försöka syselsätta mig så att jag inte gick men, för jag vara sååå arg!
Men jag gick till de fläckarna som de var solsken på sålänge, men den flyttades ju så jag kom längre och längre bort från hållplatsen men sprang så fort jag hörde något till vägen, även om vinden spelade lite spratt med mig.
Plus att jag har börjat få tillbaka mina förbannade kramper, har haft de i 3 dagar i rad nu och det kan vara därför jag vart arg så fort för min mage bara knyter ihop sig så att jag har svårt att stå och sen är mår jag så illa :/
Bläsh!
Så det var min början på den här dagen.
jag kanske skulle ha stannat hemma iaf. :/


 jag var nog inte sååå arg men lite :)
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Lovi

HAHAHA AAH jag fattar vad du menar..jag har blivit sur på dom mera än en gång. xD hihih jag tror att dom puckorna inte har lärt sig klockan!

2009-03-18 @ 11:26:29
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0