Spring (?)

Ni som trodde att det höll  på att bli vår igen.. ja jag säger bara titta ut (A)!
__
Jag har VERKLIGEN inte skrivit blogg på jag vet inte hur länge :O fy skäms.
men iaf, i fredags var jag och Patrick på sweet-sixteen fest hos Jennie :D
Riktigt skojsigt var det, dock har jag inga bilder :(
Men tack för att vi fick komma jennie<3

I lördags vart det att plugga, gå ut och gå med Patrick PÅ sjön :L som fortfarande är tjock konstigt nog.
Sen vart det innebandy match förlorade med 5-1 men jag är rätt nöjd iaf :)!

Söndag: Dans träning, shit vad kul :) Sen vart det att åka till pappa o plugga lite igen :P
Patrick o jag lagade mat också, mest patrick men men :D:D

Och när jennie fyllde fick hon en navelpiercing av mig på ett körsbär, jag ÄLSKAR körsbär och vart så sugen på en jag med så jag gick och köpte en till mig själv XD
Bild kommer här:
              
Hoppas att ni kan tänka er ungefär hur de ser ut :)!<3

Idag
Vaknade illamående och när jag gick för att göra ordning mig fick jag en sån där "nu svimmar jag" känsla :/ så jag sprang till köket för att fixa lite mat eftersom jag alltid mår lite illa på morgonen och mat brukar hjälpa.
Efter frukosten vart det bättre men tänkte att jag bara skulle gå på 3 lektioner eftersom vi skulle se på film och ja behöver vara med på matten :(.
Men jag var i skolan hela dagen och nu mår jag pyton :*(
plus att ja ska på rom möte snart som jag måste på...bläää mår skit illa! och är lite yr och spyfärdig.
HATA DAG! Men snööö kom när jag gick hem, mys <3


o för ett prick över i:et :L
Hihi, snygg-patrick som dock vist såg lite halv drogad ut här (A) förlåt.
Men du svarar inte o då får man ta konsikvenserna XD(A)

 Love And Peace<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Vadå halvdrogad??

Jag är drogad!

2009-03-10 @ 19:00:33
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Jennie

JAG ÄLSKAR KÖRSBÄR MED! :D

jag är totalt galen i piercingen jag fick av dig, jag ÄLSKAR smycket. Den ska med till Västindien :D:D

åååh, jag blev så glad över den- tack så jättejättejättejätte mycket :D<333

lövyah!!<3

2009-03-12 @ 21:07:04
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0