Pressen...

Jag vet att jag har skrivit mindre roliga bloggar och jag kan bara säga att bloggen handlar om mig, och mitt liv och ni bestämmer ju själva om ni ska läsa skiten om mig eller bläddra vidare!

Allt blir bara värre och värre för dagarna som går.
Det blir svårare att kliva upp på morgonen, svårare att lee, svårare att hålla tårarna inne.
Alla tar min nerstämdhet på olika sätt själv vet jag nog inte riktigt vad som är fel men om jag bara skriver allt jag tänker på eller det som bara formas till ord kanske jag kommer fram till det.
Jag känner bara att gallstenen i gallblåsan börjar bli för mycket, att först inte veta vad det är förens i slutet av 9:an och i början av gymnasiet. Att ha fått olika diagnoser om och om igen och de fortfarande inte fattade vad som var fel. och nu när de vet att jag har gallsten så måste jag vänta ytterligare 1(!!!!!) år innan jag får operera mig eller få ha en samtal med de där jag får berätta vilket helvete jag har. -Att jag ständigt måste tänka på vad jag äter, att jag ofta är hemma och blir uppstressad över att jag inte kan plugga o kommer efter. Att min vikt tar stryk av det här och aldrig är stabil, att jag får svårt att äta och därmed fölls illamående så fort jag känner doften eller ska äta mat och måste därför tvinga i mig. Att folk ständigt inte tror mig. Att min kropp om och om motarbetar mig vilket gör allt svårare. Att mina betyg antagligen bara kommer vara på en viss gräns och jag får aldrig orken mer att försöka göra något för att höja de, Mina tabletter som enligt mig är skit tabletter inte hjälper...
och att den enda som verkligen förstod allt o ställde de rätta frågorna som heter Christina har slutat och lämnat mig i den här skiten när jag behöver henne. Men att hon ev. kommer tillbaka?

för att göra inlägget roligare!

Ulrika gjorde (enligt mig) en läskig utomjordisk gubbe på svenskan :)


Här skapas kroppen xD

Slutligen flickvännens kropp skapades.
Eftersom pojkens bara var ett "experiment"- Faktan från evolutionen  ^^


Killens gamla släkting.

och slutgiltigen.
Pappa lånade hem en laptop till mig från jobbet :)
eftersom jag fick ett utbrott os.v
Han vart rätt rädd, XD
Men snäll han är som tänker på mina stundier (A) (o fritid)
Men dock får jag bara låna den ett par dar men men... ska nog sova nu <3
Ska till stan imorrn :)

Peace and Love <3

Kommentarer
Postat av: Lina Nässén

Citat från johanna -ge aldrig upp hoppet!







<3

2009-03-14 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0