12/6- Avslutning

Min dag börjar med att man går upp runt 6 snåret o dammsugar mitt rum eftersom ja glömde det föregående dag, och efter det duschade ja o åt frukost. :L
Sedan på med kläderna och så vart man skjusad till Hallbergs, lr borde man säga "salongen ?" xD
Där var det iaf full fart med lockning o med mitt hår vågor :P

Här är iaf min avslutnings klänning :)

Baksidan.. (tänk bort det röda :))

Resultatet av håret som Monica och Amanda gjorde så fint :D:D
rak lugg o resten vågigt :P Perfekt!

Jag och Ulrika :D.. på avslutningen var det dock bara hälften av klassen som var där.. dålig stil tycker jag allt det var! :S

Julia o jag :d

Här kommer lite kuliga bilder på mig o Ulrika :D

hahahahahahah...

uuhh...

I'm going to eat u!!

Sen drog hon också :(.. på hennes sis student inne i stan :/

Så jag fick umgås lite med musikprofilen :D

Fia, Louise, Elin och Johanna lr jag xD

Josefin och Sofie/Malin? (a)


ANNA :P

Studenterna..

Missade dock utspringet som de hade halv 2 eftersom pappa bjöd mig på pizza :L
och det regnade, men hoppas alla hade det bra iaf :)<3

På kvällen.

Emma o Hanna får inleda kvällen :D
Festen var i Emma o Antons stuga :D suuper mysigt!

och den andra är på Johan som kyller ner sin öl... efter att den har stått på en het kamin xD bra jobbat!!

Här står min Älsklings patrick :D:D med Lina o busk o hanna i bakgrunden ;P

Här dansas det.. xD
Johan, John, o Lovi som hänger på :D o.. Martin?!!

Lina o Hanna.. :P

Lovi with her drink ;)

hahahahah.. ingen kommentar (a)

Denna bild får avsluta kvällen :D
På den snyggaste, han påstår att han inte är/var full... men med tanke på hur många pussar man fick så är den fronten fortfarande osäker.. ;) Hahah..


Godmorning alla glada!

Bilden får påbörja dagen :D
Man vaknar av att någon skriker upp o sedan hör man sitt o Patricks namn.. men man vill ändå bara ligga kvar o mysa :)
Dagen var bara bra.. man var i stugan ett tag med gänget och sen så städade vi :D:D

på kvällen vart det BAKSMÄLLAN med Patrick, Emma och Hanna :D
den var as bra!!!!
Gosh vad man har varit på bio i veckan. xD

Love
Johanna


Kommentarer
Postat av: ...

jävligt fin avslutningsklänning.



du är verkligen jättesöt ;) andas i örat

2010-01-14 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0