Tagit vatten över huvudet.

Har märkt att ja ofta använder det här forumet eller blogg eller vad man kan kalla det för att skriva om skit som händer i mitt liv. Antagligen är det väldigt starka inlägg om sorg om hur det är att vara arg förtvivlad. Ja listan kan göras lång!
Eller så skriver ja om något som gör mig glad men det är ändå inte samma sak, om man är glad är tydligen inte lika intressant att läsa om. Plus att det blir mer fåord om det.
Jag antar att ja är bättre på att skriva av mig när ja inte mår bra.
Jag är nog en person som kan stänga mig som en mussla eller vara öppen som en sjöstjärna.
Men egentligen hur kul är det att bara läsa om en människa som bara skriver om deprassioner och inte ofta positiva saker?
Men jag antar att jag är inne i mig själv när ja skriver och tänker inte på att folk kan läsa detta och ställa frågor som jag kanske inte kan svara på!
Jag vet att några få läser mig blogg, jag vet att ja lämnar ut mig helt och hållet här men ändå hindrar det inte mig från att skriva.
Jag antar att ja på något sätt kanske vill att NI ska läsa hur jag har det samtidigt som jag är vettskrämd.
Att lämna ut mig, att bli sårad.
Jag är ingen person som är duktig på att skriva det har ja aldrig sagt, ja förklarar nog sakerna lite otydligt men ibland kan man inte säga allt, inte skriva allt. Man har som en block ihjärnan  som stoppar en för att leva, göra det man vill.

O nu är jag förvirrad...

om du skulle lämna mig nu..Lasse <3

Kommentarer
Postat av: Emma

det är skönt att skriva av sig! :) och att göra det på bloggen är ett bra sätt om man vill upplysa många samtidigt om att man inte alla minuter på hela dygnet mår jättebra.



du är bra johanna, ja till och med en av dom bäst. kom ihåg det<3

2009-01-14 @ 23:19:46
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: jennie

Lövyah Johanna <3

finns alltid här om det är något, du kan alltid prata av dig hos mig if you like. <33

2009-01-18 @ 20:27:58
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0