PyjamasParty med Lovi&Emma =)

Igår var det pyjamas pary tills idag, shit vad skojsigt. =)
Gillar alltid när vi tjejer hittar på ngt och att vi accepteras för de vi är och det finns inte ngn jobbig förväntning på hur man ska va eller hur kvällen ska planeras utan det blir som det blir och alla är coola med läget.
Igår vart det iaf de här sakerna som hände:


Fototagning XD....


when we makes cookies :D
Eftersom det var brist på formar...
Bästafotograf: LOOVI =)


Vi lätt Lovi smaka på kakan först (6) MOHAHA...
ne varse :D Här är min superkändis!
och ja är då en paparatzzi (stavning?XD)



Här smygfotade ja igen :D mohaha..!


Titta så hiiiimla sööööt hon är :)<3


EMMA&LOVI när de skär 3 muffins hjärtformade som står för:
Emma, Lovi och Johanna
(    I         L                U)



Ååååhh den va så braa o fin :')!
Dock säger ja bara att The Cinderella story är rätt mkt bättre :P
Men man blir så glad när man ser sånna här filmer med en massa kärlek och "true love forever"



Med den här bilden inleds KUDDKRIG


Det går rätt vildt till ;P


och vildare hahaha :P
Lovi flyr för sitt liv..!


Emma o Jag o Lovi :D:D


sista bilden på oss <3

Hade så himla kul, och det var länge sen det va bara tjejkväll eller i detta fall pyjamasparty!
Den måste göras om någon gång snart tycker jag :D:D

Puss o hej
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Lovi

haha aah vi hade det så SJUKT kul ! :D måste göras om mycket snart.



Jag ÄLSKAR ER!<3

2009-01-25 @ 19:04:58
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Emma

åh jag älskar er tjejer. <3

2009-01-25 @ 21:46:37
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0