Die bitch


"Jag kan bara leva i din närhet eller inte alls"



Ett citat ja tycker DU kan ta in "Fortsätt älska mig, betvivla aldrig din älskades troghet."
blir så in ihelvete förbannad på dig ibland, fattar du inte om ja blir sur så slutar du med det du håller på och gör inte om det okej??
Förstår du inte att jah blir ledsen och sårad över att du skämtar om att jag skulle ha "en annan kille" eller vara otrogen??
Det känns som du inte litar på mig!! Eller är det så det är? Grejer med det här att du tydligen försöker ge mig råd vad jag ska göra för att bli av med dig och det gör mig förbannad och ledsen så in i helvete!!!
KAN DU INTE BARA GE MIG RÅD HUR JAG KAN HA DIG KVAR??????????????????????????????????????


Kan du inte bara sluta att skriva att alla "förstår dig" och sen kommer jag som tydligen inte alls förstår dig för du släpper inte in mig, det enda du gör är att knuffa mig till en dörr där det står "EXIT". Hjälp mig att förstå mig på dig, hjälp mig att få dig prata med mig. 
När jag blir ledsen eller sur på dig så behöver jag kärlek och någon som frågar hur ja mår, varför jag mår så och håller om mig. Ingen som gör saken värre och får mig att känna mig avskyvärd och otillräcklig!
Jag trodde och hoppas att du ska vara den rätta, få mig inte att vilja ta tillbaks det.
Du är den enda jag verkligen vill ha en framtid med, men just nu verkar den drömmen ligga i dimma tills vi har löst vad det nu är mellan oss. Det är jobbigt att ja får alltid säga förlåt när DU har gjort något fel.
Vi har aldrig tid för varandra längre, visst vi är tillsammans ofta men när gjorde vi verkligen något bara för våran skull bara för oss? Vi har knappast någon tid att prata eller umgås längre..och jag är rädd.


.
För evigt din, för evigt min
       för evigt vår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0