Slungande

Jag vet, jag vet det har blivit lite arga inlägg då och då men det måste ut.


Såhär ungefär känns det,
känner att ja börjar bli helt slut :(
Jag orkar inte göra så att du inte hatar mig om och om igen.
Varför har du så himla mycket emot mig?
Jag står inte ut när personer ogillar mig av ingen som helst anledning.
Blää, visst alla kan inte gilla mig som person men ni behöver inte hata mig flör det, bara ha en neutral känsla för mig att ni inte vet vad ni tycker.
Allt känns så förvirrande, ena stunden verkar du vara min vän och i andra stunden pratar du skit om mig, och är emot mig? Varför kan du inte vara ärlig från början.
Varför hatar du mig så?
Vad har jag gjort dig, ja förstår inte.
Känner mig hopplös, kan verkligen inget få dig att gilla mig?
Varför känner du denna avsky motviljan mot mig?

Det enda du vill är att få mig ur vägen
Du har redan tagit det som betydde för mig... snälla

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0