Saturday.

Idag på morgon kände jag att ja mådde rätt illa och hade huvudvärk men det gick rätt snabbt över efter frukosten :)
Sen vart det ut på skidor med Emma och Monica :)
Här får ni lite bilder =)!
 
Jag och Emma <3
(bli inte arg du är fiinast på bilden (L))

Skitmästare JA DET ÄR VI!


Du är det finaste jag vet, du är den vackraste i världen<3
Tack för att du finns för mig<3

Sötaste Monica, sötaste Emma<3

Hihi, här är vi efter ett halv varv på golfbanan med skidorna!
Emma är fotografen :D


Här kommer jaaag!

Sen vart det dansträning och lite stuff!
Tänker inte tala om hur många gånger ja ramla */!!
Dansen va kul :)
Sen bar det hemåt, till revbensspjäll och "plocket-pinns" =)!
Nu är det melodifestivalen!!

Tack för 4 underbara dagar o 3 underbara nätter<3

+

Du är underbar, kom ihåg det<3
Älskar dig sööötnos, Som sagt MODELL ÄR EN KANON IDÉE!!! =)<3

Love And Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0