Måndagis.

Var med Emma idag, vi hade bestämmt att vi skulle träffas på en bro men grejen var att ja tyckte hon sa att vi skulle träffas på bron vid Facetten och trodde att hon hade sagt fel bro eftersom jag inte hade någon större lust att bli påkörd :)
Så ja bestämde mig för att gå till bron vid Willys och stod där ett tag men ingen kom :(
Ett negativt med det här var att jag hade glömt mig mobil hemma :(
Fick tillbaka den för en vecka sen föresten men den kanske ska in på lagning på fredag igen, vi får se om ja orkar JÄVLA FUCKING MOBIL! Men efter ett tag gick ja hem till EMMA för att ja inte orkade vänta o där hemma framför tv:n satt hon XD
(Det finns 4 broar i hela åtvid så hur vet man vilken man ska till liksom (A))
Men hon förlät mig o jag förlät henne :)

Ingen ny bild men som sagt mobilen var inte med :(
Men shit vad skojsigt vi hade det :)
Satt o snackade om folk o kollade i skolkatalogen efter freak!! :D
Dagens höjdpunkt!
Men sen så följde hon mig till pappa där ja fick va tills min träning var, olyckligvis trodde ja inte att ja behövde ta med mig pluggmaterial men där hade ja fel :/.


Sen var det ju Innebandy träning. :)
Jobbigt för vi kör ju styrke träning först, och grejen är att vi skulle först gå på alla fyra med ryggen neråt fram och tillbaka, vilket gick bra, sen skulle vi hoppa som en groda fram och tillbaka (som staffet) lite skämsigt eftersom det va rätt mkt folk som kolla men ajja, sen så skulle man SPRINGA på huk, det kändes bra men sen fick jag som ett stick i magen.. konstigt.. När vi skulle köra hörnen så kändes mina ben som world trade center, kände som ja skulle stå på näsan vilken sekund som helst :/ Jobbigt att man knappt kunde springa men sen fick ja vara center i en halvtimme för att vi va så några XD Lite jobbigt men ja älskar att vara center och forvard!!

Vi ska spela match på onsdag (tränings match) o då får ja eventuellt vara center wiie!

FÖRESTEN.


Vem har glömt sin bearsa och långa sjal(?)? =)

och vem har...

Disc 1 med första säsongen, episode 1-5? :)
Vill ha tillbaka tack <3


SKa rida idag så mer bloggar kommer....ÖNSKA MIG LYCKA TILL :O!!

//Johanna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0