Helgen = )

Var med Patrick och kollade på Lejonkungen 1. Fredag

Ettan är ju bara sååååå bra! Ettan och trean är de bästa ju :) Tvån är förstås okej, men men inget går upp mot den.
Vad bra att patrick övertalade (typ) mig att se den igen :P
Men det var kul bara att jag hatar Skar!
Men Timon o Pumba replik till det: Va, vart skar han sig?
XD

Lördag.
Städade Luddes bur, han vart gladis då :D
Sen så vart det stor städning lite varstans :P
Medans Patrick kollade på tv o fick se oss styra och ställa XD
Sen vart det Melodifestivalen hos familjen Hallberg med en massa folk ;D
Det var kul men jisses vad trött jag var efter all städande os.v hade ont i magen också (jävla skit mage).

Söndag.

Var ute och gick med Patrick på isen =)
Mysigt var det, plus att vi skrev Patrick <3 Johanna, dock vart mina bokstäver bara större o större HAHAHA.
Och mitt O vart lite missbildat ;) Det andra pratar vi inte om...lalalalal....

Här visar han hur man gör P...hmm, undrar varför (A)

och så tog jag en bild som jag äääälskar <3
Isen måste minst vara 15 cm..eller ngt, kanske 2 dm :O
Måste ut och gå mer på isen :D
Det var verkligen underbart!

sen efter det kollade vi på Robin Hood.

Det var FÖRSTA gången Patrick ser Robin Hood, OMG säger ja bara :O :)
Vi satt där med ljumen o´boy  (för att videon gick inte att starta och det skulle varit varm o´boy men det tog så lång tid, eller vi hörde ljud men det kom aldrig en bild vi provade huuur många gånger som helst men men. :/ Sen så rengjorde vi videon men ett rengöringsband o WOLLA då funkade allt.)

// Johanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0