Vem lämnade vem..






Sluta skylla allt på mig och gå vidare med ditt liv.

Du har gjort dina misstag och jag har gjort mina,
och det måste vi acceptera.


Jag vet att folk kommer reagera men om ni inte ens vågar skriva vilka ni är så är det ju inget man tar åt sig,
som sagt alla historier har två sidor och de som inte vet allt, ber jag tänka innan ni kommenterar eftersom ni är ute på kallt vatten.





Älskar alla underbara och stöttande kompisar som finns där för mig.
Jag älskar er och ni är bäst.<3

TDS: Very mucho Effektfullt!
Ni vet hur mkt ni betyder<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Folk som har kommenterat anonymt har gjort det för att de inte vill ta någons sida i allt det här. Och de har gjort det och skrivit saker för att de bryr sig. Har du nån gång tänkt på det?

2009-12-06 @ 16:13:34
URL: http://rebookey.blogspot.com
Postat av: Patrick

Ah men frågan är ju vem det va som slutade älska vem... Hur kul tror du det är att du inte ens ville träffa mig den sista tiden? Eller att du förmodligen egentligen bara va tillsammans med mig igen för att ni skulle fixa fram någon som kunde ha hand om ljudet på saga.



Och du kan ju fortsätta med ditt "vem lämnade vem" hur länge du vill för du vet ju att jag inte ville va utan dig. Det har jag berättat tusen gånger. Men du vill ju inte ens prata med mig.



Har du glömt att jag ville gå när du gjorde slut med mig men för att du bad mig så stannade jag kvar. För att jag älskade dig och ville prata med dig istället för att prata skit med andra om det.



Och när du säger att det finns två sidor av varje historia.. Har du tänkt på att din sida alltid har innehållit en del saker du hittat på och att alla dina vänner bara har hört DIN sida.. mina vänner har fått höra min och min historia har ju i stort sett varit att det är mitt fel. Så jag har ju knappast som du suttit o hittat på saker.



och ja gå vidare med sitt liv.. Det är inte så jävla lätt för mig när jag älskar dig! Men du förstår ju inte den grejen eftersom att du inte älskat mig på över ett år tydligen.. För det gick ju neråt nästan direkt.



JAg tycker du är så jävla taskig när du behandlar mig på det här sättet. Ärligt talat. INGEN har någonsin betett sig såhär mot mig. men du verkar ju som sagt inte bry dig ett jävla skit.



Ännu mer roligt.. Du säger att det va fruktansvärt att göra slut på telefon efter nästan två års förhållande (som enligt dig varit skit) men efter två års förhållande kan man ju för fan prata med varandra! Man kan ju vara så schysst att man inte vill få den andra att må skit.. Man kan ju ställa upp för den andra så att båda kan gå vidare.



Och när har jag skyllt något alls på dig? Jag har ju hela fucking jävla tiden sagt att det varit mitt fel. Hur kan du få det till att jag skyllt på dig? Det är ju det jag menar. Du hittar på saker av nån anledning.



Och ja jag vet att du inte har några känslor för mig och det får jag väl leva med men du kan ju åtminstone ställa upp på att prata med mig så att jag kan försöka må bra nån jävla gång!? Eller?



Kan man inte vara så jävla human att man kan ställa upp så lite när man själv mår bra.. För det vet jag ju att du gör. DU har ju aldrig mått bättre än såhär. Jag däremot har aldrig mått värre än såhär. Hade det varit tvärtom hade jag fan ställt upp för dig!



Och hur många finns det som vet allt mer än du och jag? Du tror att dian vänner vet allt. Eller din mamma.. Men det är bara du och jag som vet allt.. De som kommenterar vet vad jag skrivit och det enda du har skrivit.

Och ursäkta mig att jag upprör dig med att bli ledsen för att jag haft rätt i att du tyckt om någon annan under tiden vi va tillsammans. Det är ju också rätt lågt.



Jag önskar verkligen att jag kunde släppa dig lika lätt som du gör nu.. Men det går inte. Jag är inte så okänslig!



Och visst båda har gjort misstag. Men ditt största misstag va väl att bli tillsammans med mig. Känns ju som att du tycker det.. Jag blir så jävla less på att DU skyller allt på mig.. Varför inte bara prata med mig o få ur dig hur mycket du hatar mig så att det är överstökat.. Då blir det bra mycket lättare o gå vidare för då kan jag börja tycka illa om dig istället!

2009-12-06 @ 17:41:19
Postat av: Förvirrad

Kallt vatten?

2009-12-06 @ 23:53:09
Postat av: Lovi

Tråkigt att det skulle bli såhär. :(

Jag hoppas det löser sig för er båda snart.

För ni är två underbara människor båda två, allt har en fram och baksida. Alla gör fel.



Det viktiga är att lära sig utav sina misstag.

kram på er. <3

2009-12-07 @ 10:35:20
Postat av: Anonym

Förlåt för att jag låter arg i min kommentar. Du får väl ta bort den eller nåt. Blir bara så grymt irriterad på nåt. Så egentligen är det inte argt skrivet.. Bara snabbt.

2009-12-07 @ 15:43:32
Postat av: Jennie

Jag älskar dig Johanna och jag håller med. Allting har två sidor. Ingen ska anklaga någon. Jag håller mig utanför det här och jag tycker alla andra borde det också och sluta beskylla, det här är bara mellan er två. Men jag finns här för dig ska du veta. always..om du behöver snacka eller en kram så attackerar jag dig ;)

allting kommer lösa sig med tiden gumman, på något sätt :) <3<3

2009-12-07 @ 21:20:11
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag älskar dig Johanna och jag håller med. Allting har två sidor. Ingen ska anklaga någon. Jag håller mig utanför det här och jag tycker alla andra borde det också och sluta beskylla, det här är bara mellan er två. Men jag finns här för dig ska du veta. always..om du behöver snacka eller en kram så attackerar jag dig ;)

allting kommer lösa sig med tiden gumman, på något sätt :) <3<3

2009-12-07 @ 21:20:13
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0