Om absolut ingenting!

Johanna är patetiskt idag, som vanligt.
Vad fan väntade jag mig?
Att någon för någongångsskull, skulle komma ihåg mig?
Det är bara dumt av mig att tro att jag betyder något för någon, jag fattar att ni skrattar framför skärmen.
Jag är så jävla misslyckad som tror att någon ens bryr sig, men nu vet jag.
Ingen gör det och jag ska inte längre ha mina värdelösa förväntningar.
Det är patetiskt att ja ens kunde lura mig själv att tro att jag skulle betyda.
Jag som så många andra kommer försvinna från världen som det har gjorde generationer innan mig helt utan att bli ihåg kommen för någonting...
När ja försvinner kommer världen bara vara nöjd med att den finns en mindre människa i världen som slipper onödig mat som skulle kunna gå till viktigare saker..

FAN vad patetisk jag är!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0