OMG!

Jag har blivit knäpp :O!


Inatt sov jag as bra, inget vaknade över att man hade ont eller behövde gå på toa :)
MEN.. ja kom på att ja hade drömt om klänningar...
Ja menar.. ja tycker klänningar är fina och ha men ja är absolut ingen klänning-tjej.
Ja känner mig obekväm i sånt, det enda jag riktigt känner mig bekväm i är jeans!!
Och så drömmer ja om hundratals klänningar i den garderoben ja hade hos pappa.. ja menar hur fick allt plats?
och hur mycket jag än bläddrade i garderoben och ändrade galge kom det fler o fler.. det var nog det enda som fanns i garderoben och det lustigaste var att ja STORTRIVDES, det var en massa klänningar som hade "Johanna-stämpel-stil" på sig och det var bara sånna som inte finns i någon NORMAL butik men som är till vardag och fint.

Så nu sitter jag här med ellos tidningen och kryssar kläder jag vill ha.
Men när ja kolla igenom allt ser ja att det mesta är klänningar.
JAG HAR NOG FÅTT KLÄNNINGSSJUKAN!! eller så har Jennie smittat mig...eftersom hon fick mig att köpa 2!!! klänningar i Italien :).
Den tjejen säger ja bara, men jag är riktigt nöjd med de.
När jag har tid och orkar kanske jag lägger in lite bilder på kläder som ja köpte där nere :).


Men ja ska nog börja sy har jag kommit på :).
Även om ja är sämst på det, för det finns nästan inga "Johanna-stämpel-stil" kvar på kläderna, eftersom allt förändras.
Ja vill inte ha lika dan kläder som alla andra, ja vill att de ska vara unika och ändå att man kan kunna visa sig i de.
Och det LUSTIGA modet börjar ta över, kläddesignerna börjar bestämma vad vi använder eftersom de har en stor påverkan på de mest säljande tjej-butikerna så blir det att när det inte finns något annat att köpa så köper vi sånt som vi inte gillar men eftersom det har börjat bli ett "mode" köper man det för att man vill passa in och inte sticka ut.
Jag skulle nog mer satsa på att sticka ut och köra på sitt eget mode, det man tycker är snyggt och matcha med olika kläder, accessoarer. :P
Ne nu ska jag nog kolla på film... Step up eller gå ut o sola.. även fast det är lite molningt är det 19 nästan 20 grader.

Ha det bra.

Love
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0