Lucia

Ni fattar inte hur det är att hata,
hata sig själv, hata sitt utseende hata sin röst,
hata sin kropp. NEJ ni förstår inte eller så har ni en minimal hjärna!!!
DU fattar inte hur mkt mod ja tog till mig när ja till slut vågade sjunga, igen..
Sist ja slutade så bad alla mig hålla tyst o min röst är ful,
ja har alltid skämms när ja har sjungit, skäms för min röst.
TACK så mycket att du skrattar bakom min rygg, o pratar och larvar dig när ja sjunger.
Tack för du snackar skit då också, ja har avsagt min mitt solo.
Ja ska inte sjunga mer, inte skämma ut mig en gång till.

DU är så jävla barnsliga när du håller på, fy fan.
DU kan ju ha det så jävla bra när ja hoppar av.
DU har fått mig att vilja försvinna, ja fattar inte hur ja kunde skämma ut mig ännu en gång,
men ja lovar ja ska inte göra om det.
Från och med nu kan ju du ha erat jävla Lucia tåg utan mig,
ja fattar inte varf du är med när det enda du gör är att skratta, snacka skit,
eller inte sjunger alls, Det är ett Lucia tåg vilket innebär att man SJUNGER,
men du är ju så jävla korkade att det enda du ställde upp på var att bli Lucia,
Fy fan för dig.
Ja hoppas att du är nöjda med dig själva, men så klart ditt liv går ju ut på att förstöra för andra och
trycka ner dom.
Grattis!
Men du sjunger iaf inte bättre din falska idiot.


/ HAVE A NICE DAY MOTHERFUCKER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men låt dom inte vinna.. Visst avsäg dig ditt solo. Men låt dom inte tro att dom är bättre än dig. För det kan dom aldrig bli.. Och speciellt inte Hon.. Hon är bara ful som stryk med världens största jävla panna.. Äckligaste jävla tjejen en golfare nånsin haft.. SERIÖST!

2008-12-01 @ 22:58:14
Postat av: Anonym

Men låt dom inte vinna.. Visst avsäg dig ditt solo. Men låt dom inte tro att dom är bättre än dig. För det kan dom aldrig bli.. Och speciellt inte Hon.. Hon är bara ful som stryk med världens största jävla panna.. Äckligaste jävla tjejen en golfare nånsin haft.. SERIÖST!

2008-12-01 @ 22:58:30
Postat av: Emma

Johanna nej, vad har hänt? :(

Du får inte avsäga dig ditt solo, du är ju as duktigt.

Stå på dig mot alla jävla idioter!

Jag Älskar Dig!<3

2008-12-02 @ 20:38:07
Postat av: tovve

sry, mn det är INTE jag som skrivit det där :/

2008-12-14 @ 22:37:21
Postat av: Anonym

veeem?

2009-02-16 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0